توسعه دهندگان بازیHalo Infinite درباره «چالش‌ها و محدودیت‌ها» صحبت می‌کند، می‌داند که جامعه «بی‌صبر است»

توسعه دهندگان بازیHalo Infinite درباره «چالش‌ها و محدودیت‌ها» صحبت می‌کند، می‌داند که جامعه «بی‌صبر است»

343 Industries’s Halo Infinite دسامبر گذشته راه اندازی شد و با تحسین شدید منتقدان با قابلیت بازی چندنفره رایگان و در دسترس بودن Game Pass آن را به بیش از 20 میلیون بازیکن رساند. با این حال، از زمان راه‌اندازی با همگام‌سازی چند نفره، کمبود محتوای جدید و تأخیر در ویژگی‌های وعده داده شده مانند Forge و کمپین همگام‌سازی، با مشکلات متعددی مواجه شده است.

 

برایان جرارد، مدیر انجمن اخیراً در مورد به‌روزرسانی انجمن مارس برای Halo Infinite، که اتفاقات ماه قبل را پوشش می‌دهد، توییت کرد. برای «مدیریت انتظارات بر این اساس»، او توضیح داد که وبلاگ آینده Infinite بر موضوعات بازخورد فصل 1 از تیم تمرکز خواهد کرد. "در حالی که برخی از موارد کار تایید شده است که در S2 عرضه می شوند، بسیاری دیگر در مراحل اولیه/مختلف توسعه بدون ETA شرکتی هستند."

 

این موضوع برای برخی از اعضای جامعه چندان خوشایند نبود. در Reddit، یک نظر خواستار شفافیت بیشتر در مورد اینکه چگونه کمبود کارکنان منجر به تأخیر می‌شود و جرارد پاسخ داد: «در واقع چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی وجود دارد. مطمئناً از اینکه نمی‌توانیم انتظارات بازیکنان و جامعه را برآورده کنیم خوشحال نیستیم، این وضعیت دشواری است که کار تیم را به زمان می‌برد.

 

در حال حاضر تمرکز روی S2 است و در هفته‌های آینده چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در مورد آن خواهیم داشت. در همین حال، بسیاری از برنامه ریزی های تولید، هزینه ها، برنامه ریزی ها، استخدام ها و غیره همه در حال وقوع هستند که واقعاً به روز رسانی های منظم دقیق کمک نمی کند. ما می دانیم که جامعه به سادگی از حوصله خارج شده است و صادقانه بگویم، من فکر می کنم به طور قابل درک از کلمات خسته شده است. ما فقط به مدتی زمان نیاز داریم تا تیم جزئیات را مرتب کند و مطمئناً می توانیم تا آنجا که می توانیم به اشتراک بگذاریم. همانطور که می توان انتظار داشت، این پاسخ نیز چندان خوب نبود.

 

343 Industries تایید کرده است که فصل 2: ​​گرگ های تنها دارای دو اسپارتی جدید – اسپارتان سیگرید اکلوند و اسپارتان هیو دین – به همراه یک هسته زره آزاد خواهد بود. همچنین یک هسته زره Fracture جدید، حالت‌های جدید مانند Last Spartan Standing و Land Grab و نقشه‌های جدیدی مانند Breaker (Big Team Battle) و Catalyst (Arena) وجود دارد. اگرچه در زمان راه‌اندازی در دسترس نخواهد بود، اما کمپین همکاری در فصل دوم در نظر گرفته شده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو توسعه دهندگان بازیHalo Infinite درباره «چالش‌ها و محدودیت‌ها» صحبت می‌کند، می‌داند که جامعه «بی‌صبر است»

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ae62

خبرنامه بازی ها

گالری